نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3960
-
الف
+

بازیگر «یوسف پیامبر» در سریال «موسی(ع)» بازی می کند

«پروانه معصومی» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران از نقش آفرینی خود در سریال «موسی(ع)» به عنوان کرکتر «آسیه» خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2، «پروانه معصومی» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران به تازگی در یک مصاحبه از بازی خود در سریال «موسی(ع)» به عنوان کرکتر «آسیه» خبر داد.

«پروانه معصومی» دلیل کم کاری خود طی سال های گذشته را اینگونه توضیح داد: در واقع کارهایی که پیشنهاد می شود را دوست ندارم، من چاره ای ندارم و نمی توانم در هر کاری بازی کنم زیرا مردم از من توقع دارند تا با آثاری خوب در عرصه بازیگری ظاهر شوم. 

بازیگر سریال «یوسف پیامبر» در همین راستا ادامه داد: خوشبختانه پیشنهادات زیاد است و این بدان معناست که من از ذهن کارگردانان فراموش نشده ام اما از طرفی متاسفانه کرکتر ها و فلمنامه ها ضعیف شده اند و همین باعث شده تا در کاری بازی نکنم. 

وی درباره حضور بازیگران جوان در سینما به میزان گفت: از نظر من اگر جوانی می خواهد وارد عرصه بازیگری شود بدون شک باید درس بخواند، بدون آموزش و مطالعه هیچ وقت نمی توان بازیگر ماندگاری شد، از سویی این را هم بگویم که بازیگران جوان به دنبال شهرت نباشند، شهرت بد نیست اما ورود به این عرصه صرفاً برای شهرت اتفاق درستی نیست.

«پروانه معصومی» در پیوند با همین موضوع ادامه داد: بیشترین عامل موفقیت در بازیگری کیفیت، تعهد و اخلاق است، اگر بازیگران جوان تنها برای شهرت وارد این عرصه شوند به هیچ جا نمی رسند. 

وی با اشاره به حضورش در سریال «موسی(ع)» خاطرنشان کرد: طبق صحبتی که با «جمال شورجه» کارگردان سریال «موسی (ع)» داشته ام، قرار است در این سریال تلویزیونی نقش «آسیه» همسر فرعون را بازی کنم، البته جوانی های آسیه را بازیگر دیگری بازی می کندو میانسالی به بعد این شخصیت بر عهده من است.

«پروانه معصومی» زاده ۱۳۲۳ خورشیدی در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

او تحصیلاتش را در دانشکده زبان‌های خارجی دانشگاه ملی ایران تمام کرد. نخستین بار در سال ۱۳۵۰ خورشیدی در فلم «بی‌تا» نقش کوتاهی گرفت و سپس در «رگبار» ساخته «بهرام بیضایی» کرکتر اول را بازی کرد.

گفتنی است که «پروانه معصومی» در سریال تاریخی «یوسف پیامبر» کرکتر همسر فرعون را برعهده داشت.

«مردان آنجلس»، «پلیس جوان» و «ملکوت» از جمله سریال هایی است که با بازی وی از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید:

بازیگر سریال «یوسف پیامبر» از نقشش گفت

پروانه معصومی: دوست دارم در سریال موسی (ع) بازی کنم

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر